Sunday, January 22, 2012

Song to the Siren

12 comments:

  1. Iubeste nu te atasa,asta este legea ca sa poti trai fara karma.Dan Flaviu

    ReplyDelete
  2. superb sfat. extrem de greu de aplicat insa

    ReplyDelete
  3. tu acum esti vrajita de solomonari aici nu vei gasi adevarul pentru ca se cred ceva aparatori ai adevarului traiesc in propria lor iluzie si se ajuta doar intre ei pe noi ne considera profani au suflet dar nu il pot exercita pentru ca sunt conditionati de niste legi cu cat iti vorbesc mai frumos cu atat sa sti ca te mint de ex toate cele divine doamne ajuta eu am patit-o pe propria piele si nu doresc la alti.cauta in Indonezia PE ALTE CAI LASA MASONERIA MINCINOASA EI CAND VORBESC MINT SA STI http://www.astralmagick.com/

    ReplyDelete
  4. ce treaba am io cu masoneria?
    indonezia eo tara interesanta cu traditii vechi si puternice, ai fost acolo?

    ReplyDelete
  5. TU TOTDEANUNA AI FOST O FATA INTELIGENTA SI PESTE ASTEPTARILE MELE ,TI-AM DAT UN SITE FOARTE INTERESANT SA-L STUDIEZI L-AI ACCESAT http://www.astralmagick.com/

    ReplyDelete
  6. il stiu de 4 ani,il cunosc personalpe gurul lui, dar eram curioasa daca ai fost personal , ar fi interesanta o experienta directa

    ReplyDelete
  7. ,Un perete de lumina ne separa pe fiecare dintre noi,de celelalte realitati care au fiecare o anumita frecventa de vibratie,care in cazul rezonantei face cu putinta accesul nostru instantaneu la o anumita realitate cu care atunci vibram la unison,NU AM PLECAT FIZIC ,DAR PRIN TECHNOLOGILE LUI Georges Lakhovsky INBUNATATITE VEZI MULTE LUCRURI DIN TRECUT,EU SUNT MAI MULT UN CERCETATOR DECAT UN SERPAS CARE SA VADA TOTUL FIZIC DAR MI-AM FACUT MULTE PROBLEME DIN CAUZA ASTA SI MULTE SERVICI DE INFORMATII MA URMARESC IN ACEST MOMENT

    ReplyDelete
  8. interesant exista tehnici de invaluire ce [pot sa t protejeze

    ReplyDelete
  9. Exista tehnici de invaluire,Cea mai usoara cale de a debusola adversarul este sa-l iei prin invaluire sa-i trantesti raspunsul la care nu se astepta si sa-l amutesti astfel.Asta se numeste tehnica de invaluire.Daca VREI SA CHEMI UN DJINN TREBUIE SA FACI UN CERC DIN LAMPI UV BACTERICIDE CARE ARDE ORCE SPIRIT CARE VREA SA INTRE IN ACEL CERC TU TREBUIE SA AI OCHELARI DE SUDURA CA SA NU TE AFECTEZE RADIATIILE UV SI SA STI INCANTATIA CU CARE PRIEI PUTEREA ACELUI SPIRIT PE CARE IL COMANZI, TU STI MAI MULTE CA MINE DAR CU PUTINA STINTA DE LA MINE SI CU MAI MULTA SPIRITUaLITATE DE LA TINE IN VIITOR POATE O SA FACEM CEVA IMPREUNA

    ReplyDelete
  10. jinnii sint de foc, focul le place, nu crede tot ce citesti...dar da iti trbeuie sa stii practica corecta,..in alta ordine de idei sigur sint deschisa dialogului

    ReplyDelete
  11. CA SA PUTEM LUCRA CU ASEMENEA FORTE MIE MI-AR TREBUI 100 DE ZILE DE CASTITATE CEA CE INSEAMNA O UNITATE DE PRINCIPIU POZITIV CAND SPIRITUL ESTE POZITIV CELE MAI MARI FORTE NU AU PUTERE ASUPRA OMULUI DAR VAI DACA SPIRITUL ESTE NEGATIV IN POFTE SEXUALE SUNTEM MORTI SPIRITELE PREAU CONTROLUL SI ISI BAT JOC DE OM IN CELE MAI DEZAGREABILE FELURI.ESTI PREGATITA INCEPEM DE POIMINE

    ReplyDelete
  12. nu stiu ce anume mai clar doresti sa lucram adica practic-poti sa-mi scrii pe adresa blogului

    ReplyDelete